Veelgestelde vragen

Mocht je hier geen antwoord op je vraag vinden kan je altijd contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen. We trachten jouw vraag binnen de 24 uur te beantwoorden.

Personalisatie producten
 Hoe kan ik een gepersonaliseerd product bestellen?
 Kan ik een gepersonaliseerd product retourneren?
Bestelling
 Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
 Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
Betalen
 Ontvang ik een papieren factuur?
 Is het veilig om te betalen op onze webshop?
 Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Bezorging
 Kan ik mijn bestelling ook volgen?
 Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
 Wat zijn de verzendkosten?
 Zijn verzendingen buiten België mogelijk?
 Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn thuisadres laten bezorgen?
 Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
Retourneren
 Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
 Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
 Kan ik een gepersonaliseerd product laten retourneren?